hey korang , ape khabar ? rajin nye jenguk ak pnye blog ni ye ? hee~ kalo korang suke , jngn segan segan follow ye , ta kene bayar pown kalo click button FOLLOW tuh :D

SAHABAT ?

hey hey :d ! erm , family aku balik kampung . tp sedih ta dpt ikot . sbb bdk ni kate sbtu ni ade silat . kalo ta ramai yg dtg ckg da tana ngajar kt skowl nih da . last last ta jd ! benci gile aku sial ! aih ! sabar jelahh . 

erm , duk sesorang nih seyes rase sunyi . tanpa kwn/sahabat ! kekadang tngk ade org tu bekawan rapat . kt mane die ade . kt situ lah kwn die ade . hai , untunglahh sape ade mmbr mcm tu kan ! ta mcm aku . kwn ?! sape lahh kwn aku nih ?1 sume suke tikam belakang jehh ! ta cukup dngn masalah yg ade . lagi die na tambah . bile da mcm ni . rase diri mcm ta dihargai plak . tade sape yg na sokong . tade sape yg na dngr cite aku . sume nye tade lahh ! ape kurang nye aku nih erk ? sume mcm na tana je kwn dngn aku ?! hai nth lahh . dulu kwn bukan main bnyk . skang ape ade ?! duk ruma diam diam . na kuar mmbr tade . moto pown tade . yg lain sume da ade moto , lesen ade . duit ade . kire sume adelahh . aku ni tade ape . mungkin sbb ni kot dorang tana kwn aku ? sbb nnti ari ari na kene amik aku dkt ruma . membazir duit minyak je kan ?! HAHA ! 

nasib lahh rat n unknown aku ade . bile bosan bole aku main dngn dorng . lagi best . tayah na jage ati dorag ,. ta reti tikam blakang . ta reti main duit n ta reti tipu ! bahagie hidup aku ! HAHA ! 
pape jelah . hope ari ari akan dtg lagi best dari ari ari sebelum ni . amiinn <3 ! 

.I.LOVE.YOU.HANIS.

No comments:

Post a Comment

hey hey , don't forget leave ur cutie comment here :D