hey korang , ape khabar ? rajin nye jenguk ak pnye blog ni ye ? hee~ kalo korang suke , jngn segan segan follow ye , ta kene bayar pown kalo click button FOLLOW tuh :D

duit ohh duit !

hey hey , korang . lama betul aku ta post entry kan ;) ? hee~ followers aku pown da lari agak nye nihh ? hee~ aku na cite sikit pasal life aku bekerja nihh . aku sekarang bekerja di econsave forest height . dept cashier ;) . susa betul bekerja dngn duit ni auh . ritu short+over aku mencecah rm100 . untk bulan ni lagi rm100 sudah . tapi over untk bulan ni silap aku sendiri . haritu aku demam dan terpakse jugak dtg kerja sbb malas na amik cuti . so aku kerja jelah kan . aku kekurangan duit rm1 . so aku tukar dngn chief cashier aku . aku telupa na bagi kt die duit tukar . so aku da over seratus . over nye semalam . aku baru ingt td . tu pown sbb die ingt kan . so bnde da lepas kan . taleh wt ape lahh :( . da salah sendiri kan ? hee~ 

aih . sampai sini jelah ehh ;) ? peing pale aku pikir an pasal nihh . na tana redha je . aku pown tepakse lahh gnti duit chief cashier aku tu . sian die . duit die da short rm100 disebab an aku . ao aku ganti jelah . sbb salah aku kan ? hee~ tape . duit bole cari <3 ! tata korang ! muaahhx :* ! 
.I.LOVE.YOU.HANIS.

No comments:

Post a Comment

hey hey , don't forget leave ur cutie comment here :D