hey korang , ape khabar ? rajin nye jenguk ak pnye blog ni ye ? hee~ kalo korang suke , jngn segan segan follow ye , ta kene bayar pown kalo click button FOLLOW tuh :D

ya allah , berat nye dugaan .

hi , hee~ lame betul aku ta update an . erm , sakit nyelah ati nih . ta tau na cite kt sape . kwn tade . bff ? lagi lah haram ! kawan tikam belakang adelahh ! erm . act semenjak due menjak ni bnyk betul masalah yg menimpa dlm idup aku nihh . 

1st nenek yg ku cintai meningal dunia . 2nd my lover snake plak ilang . nth kemane die pegi pown ta tau lahh kan ? geledah satu ruma . langsung ta jmpe . kt atas syiling pown tade . mane pegi pown ta tau ? hope die sihat je kt luar tu . erm , 3rd kwn mkn kwn lahh . mntk nbr i/c n name penuh . kate nye  na simpan nnti ade program senang . cehh , dan dan je kan ade program nnti senang . padahal kau pegi amik an gaji part time aku . sampai RM10 kau kebas ?! alasan die sbb gelas pecah aritu ! come on lahh kwn . mmbr mmbr pown ta an na kencing ?! kau sendiri tau aku tngh ade msalah besar dngn duit . lagi na kencing ke ?!  lepas tu ade plak mmbr aku lagi sorang nihh . aku wt pecah kepok moto die sikit je pown . tp mntk ganti ? mmbr kau yg lain wt calar ape sume tana mntk ganti plak bro ?! adoii ! mcm ni pnye kwn pown ade ke ?!  

aku sendiri pown ta tau nape sume ni jd kt aku . aku bukan nye mengeluh ke ape . aku just rase aku ta mampu . telampau bnyk masalah yg dtg . satu satu yg dtg . yg ni ta settle lagi dtg lagi satu .ya allah . tunjuk an lahh jln kuar dari segala masalah yg aku hadapi skang ini ya allah . 

pasal duit . mmbr sanggup tikam belakang . aku rase tade kwn lagi baik ! tade sorang pown yg fhm perasaan aku !hai , nth lahh ! aku pown da ta tau na wtpe . mane dngn masalah . mane dngn SPM lagi . dalah midyear result down gile ! aku pown ta tau lahh ape nasib aku nnti . 


*folower yg bace ni sorry . aku just ta tau na cite kt sape . blog ni jelah yg slalu dngr cerite aku . 
 susa na cari teman sejati . susa na jmpe kwn yg betul betul  ikhlas kwn dngn kite . 
 kite yg sedih ni happy an jelah diri sendiri . biar lahh aku sorang je yg sedih . 
asal an yg lain happy . thank fwend . kau mmng TERBAIKK

.I.LOVE.YOU.HANIS.

No comments:

Post a Comment

hey hey , don't forget leave ur cutie comment here :D